Post by sausitotathe on Feb 7, 2022 2:03:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Roller Ball 6 : Bounce Ball 6 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Roller Ball 6 : Bounce Ball 6 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Roller Ball 6 : Bounce Ball 6 2022 version ▞▞▞
dit spel is geweldig ik hou van de kwaliteit
Oké, allereerst wil je dat ik je 5 sterren geef nadat je meer dan 100 advertenties in het spel hebt geplaatst? Echt niet! Ik zou het 5 vijf sterren geven als deze dingen zijn opgelost: - Te veel advertenties. Ik begrijp het, je hebt geld nodig, maar het enige waar jullie om gaven was geld, niet gameplay. - Er zijn advertenties voor letterlijk alles! Nieuwe skins proberen? Bekijk een advertentie. Magneetkrachten krijgen zodat je alle munten kunt verzamelen? Bekijk een advertentie. Je karakter nieuw leven inblazen? Bekijk een advertentie. Verdubbel de munten die je hebt of sla een level over? KIJK MAAR. A. VERDOMME. ADVERTENTIE. Verwijderen.
Zie jongens een van de meest gruwelijke ervaringen. Ontwikkelaars hebben veel advertenties, CTA's enz. gebruikt om inkomsten te genereren. Alle niveaus blijven zich herhalen.. Helemaal niet blij met de ervaring, maar toch een goede poging...
Brkar hai spel
Ben al mijn gegevens kwijt en ben het eens met de 1-sterbeoordelingen omdat dit -80 sterrenspel is
zeer interessant spel, maar er is één ding dat na 200 levels voltooid is. het herstart met het 1e niveau enzovoort. er zouden continue niveaus moeten zijn na 200 en dus raken we er verveeld mee ... maar het is interessant en je kunt spelen en er zijn zoveel harde niveaus
Uheebsbhe e sheve c is 's middags en vredig feest jshehjehehehebebebebbebddbdbbebdbsnenbdndbdbddbbdbdndndndbbdjd dbjzjxvx naar dhdbdn db
My Home - Design Dreams Alkalmi xlm
het evenement is goed, maar sommige ballen kosten zoveel geld, laat het alsjeblieft laag
Deze game is gewoon een rip-off van rode bal 4 Behalve dat het bounce ball wordt genoemd 6 Ik haat het, het is gewoon klote en er zijn zoveel advertenties
Advertenties zijn zo irritant
Goed eenvoudig plezier.
Dit spel is zo leuk dat ik dit spel leuk vind ,
Ik hou van dit spel 😻 Ik weet niet of er interessante niveaus zijn zoals deur, knoppen enzovoort, daarom geef ik er vijf ⭐ aan dit spel installeer dit spel nu!!! Bedankt voor het regisseren van dit spel. Ik hou van dit spel!!
Ik hou van Red Baoll 6 als ik Red Baoll 6 speelde, het was zo leuk
Te veel advertenties
Het spel is prima, maar het enige is dat niveaus worden herhaald..zoals zelfs na het passeren van niveaus..alleen de no.wordt gevorderd, maar het is steeds weer hetzelfde niveau..bijna alsof ze weinig niveaus hadden gemaakt; en de rest is een gigantische hoax of kopieën van eerdere niveaus.. zeer sluw verspreid onder andere 1-2 eigenlijk nieuwe niveaus om mensen voor de gek te houden..het is eigenlijk best goedkoop; de tactieken die ze gebruikten.
Dit is zo veel copy right dit is een ripoff van 2 games Red Ball series en onder ons op de foto's copy right speel het niet SLECHT
ROLLER BALL 6 & RODE BAL 4 IS ZO CLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL probeer rode bal 4
Niet schattig en leuk om 😭😭 Schattig 🥰 te krijgen Liefde schattig 🥰 En schattig ☠️
Het is zo'n leuk spel. Ik vind dit echt geweldig, maar ik kan niet springen
Ik vind het leuk omdat het geen problemen heeft en het is goed.
Eyxq
Niet slecht....
Ik hou van dit SPEL omdat de ballen een held zijn
dit is eigenlijk auteursrechtelijk beschermd, maar het is best leuk en de graphics zien er echt raar uit
Het is makkelijk dus is het leuk denk ik?
Bevat gewelddadige advertenties die niet passen bij de G-classificatie. De eerste getoonde advertentie was Kick The Buddy met de pop die de speler uitnodigde om zijn hoofd eraf te guillotine. Niet geschikt voor een spel met G-classificatie voor kinderen!
Ik beoordeel 5 sterren omdat die jongen slechts 1 slecht beoordeelt
Dit spel is leuk, maar te kinderachtig. Maube, je zou de stijl een beetje kunnen veranderen 👍👍👍
Deze game is een ripoff van het originele spel (redball 4) en deze game heeft te veel toevoegingen, niet zoals rode bal 4
😜