Post by sausitotathe on Feb 7, 2022 2:42:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Red Ball 4 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Red Ball 4 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ flere krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Red Ball 4 2022 version ▞▞▞
Jeg vil ikke give dette en 5 stjerne, ja det er sjovt, men livets afkøling er for lang, det er meget irriterende, og selvfølgelig skal du betale for at du kan spille igen, jeg tror, at dette spil ville få flere downloads, hvis du sænk nedkølingen, så det bliver 5 minutters ventetid.
Godt spil men man skal vente 15 min For at få chance igen
Super godt spil
Efter min mening synes jeg, at dette spil er rigtig godt, men hvad jeg ikke kan lide er, at jeg skal vente 15 minutter for at få liv tilbage
Godt spil, men kombinationen af annoncer samt den dumme ventetid på 1 liv er forfærdelig
Det er godt, men du skal forstå, at det ikke er et actionspil, det er kun for underholdning, men det værste ved dette spil er livet, som tager så meget tid, så du skal nedsætte tiden, så vi kan spille flydende
Det er sjovt, du får ødelagt ting, og du gør en masse ting, du er, for eksempel du hopper på ting, du besejrer chefer og andre ting, som vi kan have det sjovt, disse skabere har lavet det meget, så vær taknemmelig for det, du får, og gør aldrig sikker på at du ikke får coronavirus, fordi jeg har covid 19, så alle ude, jeg deler jeg er også YouTuber, og jeg og dit spil er fantastisk, jeg håber, jeg håber, at dette brev finder det godt for dig, og husk, respekter alle og tjek min kanal farvel hav en god dag
Sjovt, vanedannende og udfordrende. Det er en skam, at jeg skal sætte den på flytilstand for at undgå de latterlige mængder af annoncer.
Sutter! Meget irriterende at man skal stoppe og vente 20 minutter når man først dør 3 gange. Ellers sjovt. Men meget, meget irriterende. De vil have dig til at betale $2/måned for præmie. Selvom du ser annoncer med jævne mellemrum. Giv dem ikke dine penge! Bed dem om at spise en numse i din anmeldelse.
Meget sjovt, men jeg tror ikke, det er værd at betale penge i dette spil. Men der burde være uendelige liv. Alt i alt er det sjovt, indtil du løber tør for liv.☻
Dette er et godt spil, men der burde komme flere niveauer i det, jeg er virkelig spændt på flere nye niveauer, så lav venligst nye niveauer
Jeg elsker spillet, men kan du lave en strålingszone med lysende, grønne fjender? De lysende, grønne fjender beholder deres evner nu, men de får en ny evne, der giver dem mulighed for at spore dig. Og chefstadiet vil have en strålingsboss.Det er det samme som de andre niveauer undtagen udstrålet. Så efter den opdatering burde der være ti verdener. Hvis du laver denne opdatering, har jeg mere at gøre. Kærlighed, Bren Master Gamer
Det er godt, men problemet er lidt svært, og hvis du dør, kan du vente til 10 eller 19 minutter med at spille igen 🙄
Red Ball 4 Arkade cnef
Det er et dejligt spil, jeg kan godt lide grafikken, strot line abs alt andet du bør give redball en krop
FG-220 DDL
Det er et godt spil, men det blev ødelagt ved at give dig 5 liv og få dig til at vente på, at de genoplades, se en annonce eller købe præmien i spillet (det var ikke engang i det originale spil). Jeg ser meget hellere en 15 sekunders annonce efter 2 niveauer, så tvinger det mig til at vente med at spille. Jeg elsker dette spil, men det gør mig så ked af det, at det er ligesom et andet skørt mobilspil.
Red Ball 4: Volume 2
Backapp2.0 Alcantara Black/Silver/Red Ball. 5.495 kr. Ekskl. moms. Forsendelse fra 69 kr. Leasing fra 170 kr./mån. i 36 måneder.
Godt og vanedannende spil, men her står jeg over for et problem, efter at jeg har købt en transaktion med ubegrænset liv, men jeg venter stadig på en pakke med ubegrænset liv 😒 den er ikke givet til mig.
Okay
Red Ball 4 Arkade cnef
Spillet er så sjovt, og hvis du løber tør for liv, så kan du se en annonce for at genskabe dem! (Det meste af tiden)
Lidt svært men super spil!!
Red Ball 4 - Seneste Version Til Android - Download Apk
Ok, spillene er i orden, men livet skal gå der, det værste ved spillet. Faktisk er det eneste dårlige ved spillet, men nogle gange virker det ikke, når du trykker på en knap. Um for at være ærlig, jeg er ikke sikker på, om jeg anbefalede dette. Så du har fem liv, og hvis du mister dem alle, tager det 1 time og 40 minutter at genoprette alle 5 liv. Det er det værste, så tag det her ud, det er bare irriterende på dette tidspunkt, jeg er tæt på at slette appen. Håber dette hjalp!!!
Red Ball er et fantastisk, sjovt, glædeligt spil. Hvis du får en annonce, kan du klikke direkte ud af den på få sekunder. Spillet er glat, og jeg elsker det faktum, at det fortæller dig, hvornår dit liv bliver fyldt, og jeg tror, det er hver dag, at du kommer til at se 15 eller 20 sekunders annoncer to gange for at få fulde liv superhurtigt. Dette spil er perfekt. Ikke kun det, men det får dig til det punkt, hvor du ikke er afhængig, men bare interesseret.
Superhero Rescue: Spider Games Počasie asn
Red Ball 4 Žaid. automat. jyg
Ikke så slemt, jeg spillede grafikken, det er for slemt, der er ikke for mange annoncer, jeg siger 3,5-stjernet, fordi det spillede kl. 2:24 tæt på 3:00. Jeg spillede, jeg så noget i det fjerne, det var uhyggeligt, det kiggede på mig jeg så øjne, jeg slettede spillet, og jeg spillede aldrig igen, men 3 måneder senere spillede jeg det igen, alt var fint, men...
Udnyttelse af kontanter. Sender annoncer og mikrobetalinger til børn. Den mest polerede del af dette spil er de dele, der pusher annoncer og tager penge fra dig. Det er klart de dele, som virksomheden var fokuseret på.
Massere af sjove spil der er lige til at spille. :-) Bubble Trouble 2 · Manole · Alien Clones. Dræb Myg. Red Guldfisk. Myre Byen. Life Buoys. Epic Coaster.
Red Ball 4 Žaid. automat. jyg
Det er et sjovt spil, jeg synes, at den del, når du falder ind på portalen og prøver at løbe og ikke ramme de elektriske ting, er sværere end det sidste niveau.
Fantastisk spil
Der er for mange niveauer, der er for hårde. niveau 14 var så svært, at jeg var nødt til at spille det 12 gange, og jeg kan ikke slå det, jeg er nødt til at se 3 annoncer for at bringe mit liv tilbage skuffet, fordi dette var mit yndlingsspil, jeg må give det er dog 2 stjerner
Jeg afvery *friendly* persontede alle niveauer til 75, men jeg er en hacker i dette spil. Jeg er også et barn, jeg kan også godt lide, når vi venter i 1 time 20 x5=100 efter 3 måneder gjorde jeg det, så det er godt tilfældigt med ultimative eller ventende, der er virkelig iørefaldende, men afsnit 4 og 3 skal have alt guldet episode 4 kun 1 tilbage for at få guld og afsnit 3 skal have 3 mere for at få guld, hvilket gør 4 ikke, hvis du hacker det, så interger jeg vil spille det for evigt fedeste spil jeg nogensinde set faktisk, at det er meget generøst af dig, du skal takke dig selv
®ed B@ll 4 er et sjovt og hyggeligt spil...☆☆☆☆☆
😀Denne app er meget sjov! Bedøm 5/5, fordi cheferne er så nemme👑😎 Jeg har allerede slået to chefer godt gået forresten, den sidste chef er så hård! For jeg kender hele gameplayet og for lang tid siden nåede jeg til den endelige chef, og det var svært!😠😠
Værste spil nogensinde. Det er meget meget meget svært, især chefniveauet. Der er færre kort. Og hjerterne tager sååååååååååååååååååååååå lang tid at genoprette. Det bør kun tage 3 eller 5 eller 10 minutter. Hvem har nogensinde lavet dette 😡😡😡😡😤😤😤😤😤😤😤😈😈😡😡😠😠😤😤😤😫
sørg for at lave en rød bold 5, og her er nogle ændringer, som jeg meget gerne vil have i det næste spil. Bedre kontrol og håndtering også boldfysikken gør det også, at hvis du bliver ramt med en laser eller noget, der normalt tager af hele 3 hjerter ændrer det til at tage 1 hjerte, og det burde være meget mindre frustrerende, også bedre historie og niveau. bortset fra det fremragende spil!
Dette er det værste spil, jeg nogensinde har spillet! For mange annoncer! Der er kun 5 liv i spillet, og du skal vente i 20 minutter for at genoplade dem alle!